Gestió intel·ligent de la informació

    Sol·licita més informació

    KERNEL DOC, S.L., responsable de l'tractament, tractarà les dades amb la finalitat de donar resposta a la teva consulta o petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra política de privacitat.

    Gestió intel·ligent de la Informació

    A Kernel Doc disposem d’eines, desenvolupades per nosaltres, de classificació automatitzada i extracció de dades basat en tecnologia d’Intel·ligència Artificial. Aquest sistema de format digital (més sostenible) ofereix una gestió documental intel·ligent i a mida que permet el tractament de la informació.

    Las característiques més rellevants són:

      1. Reconeixement i Extracció de la informació rellevant. Captura Intel·ligent de Dades
      2. Reconeixement de Barcodes. Codis de barres, “patch codes”, QR, etc.
      3. Classificar documents de manera més àgil. Segons tipologia documental
      4. Individualitzar documents per a la seva gestió independent. Ej: Un document PDF amb diverses factures passaria a ser un document PDF per cada imatge)

    Tot això, s’aconsegueix mitjançant la indexació semàntica, definició de taxonomies per tipologia documental, creació de regles i definició de patrons.

    El sistema de Verificació i Control de Qualitat avisarà i enviarà a verificació manual aquells documents que no sigui capaç de tractar directament mitjançant la gestió intel·ligent (sol estar entre el 20% i 25% dels casos analitzats).

    El sistema intel·ligent de Kernel Doc ens permet oferir un resultat que et facilitarà els processos de recerca, consulta i recuperació dels documents. Mantenim en tot moment l’escalabilitat i garantim la seguretat informàtica i de confidencialitat de la informació en tot el procés.

    Tot aquest procés de digitalització està  basat en un Sistema Ràpid i Avançat de Producció propi, on la traçabilitat i el control de cada document és fonamental per al seu seguiment posterior, sent un valor afegit perquè els nostres clients confiïn en nosaltres.

    QUINES AVANTATGES TÉ:

                                 

    • Clasificació i disposició total i immediata de la informació
    • Procés i classificació de forma segura
    • Integració amb els sistemes de gestió interns de l’empresa
    • Reducció de costos i errors
    • Major traçabilitat, major eficiència i sostenibilitat amb el medi ambient

    Els documents processats mitjançant els nostres sistemes permeten, a més, l’estalvi d’espais físics, la consulta online centralitzada i unificada, la informació segura i la disponibilitat total i immediata de la informació.

    Es tracta, a més, d’un procés automatitzat 100% parametritzable orientat a les necessitats del client, que segueix un funcionament seqüencial que permet detectar errors, organitzar dades i garantir l’eficiència i la rentabilitat del mateix.