Solicita más información

Digitalització d’Expedients

Cada cop més les empreses disposen d’eines de gestió documental corporatives que permeten incorporar informació pel seu emmagatzematge. I en algunes d’aquestes, els queda molta documentació en format paper per processar i adjuntar a dits gestors documentals. Kernel Doc pot ajudar en aquestes necessitats aportant el seu coneixement i la seva experiència fent que dita documentació quedi ben emmagatzemada.

Els objectius principals que persegueixen són:

  • Consultar, articular i processar la informació segons les necessitats
  • Agilitzar els procediments administratius
  • Millorar els serveis d’informació
  • Estalviar temps en la localització i consulta
  • Reduïr l’espai físic que ocupen

El Procés de Digitalització d’Expedients es basa en el mateix sistema d’obtenció d’imatges. La diferència radica en la preparació prèvia, que és la clau i en les accions a realitzar sobre el propi expedient (de personal, legal, laboral, tècnic, etc.) per aconseguir el producte final.

En l’etapa de preparació prèvia es poden realitzar diferents activitats que dependran de les necessitats de cada client, essent les següents: Inventariat, Classificació per sèrie documental, Catalogació, Ordenació i Criteris de sell·ecció (Expurgació).