Factures de Proveïdors

    Solicita más información

    KERNEL DOC, S.L., responsable del tratamiento, tratará tus datos con la finalidad de dar respuesta a tu consulta o petición. Puedes acceder, rectificar y suprimir tus datos, así como ejercer otros derechos consultando la información adicional y detallada sobre protección de datos en nuestra Política de Privacidad.

    Gestió de Factures de Proveïdors

    Servei de gestió i tractament integral de Factures de Proveïdors independentment del seu origen: paper o digital.

    Totes les factures rebudes són processades immediatament i es realitzen tractaments diferents en funció del seu format de recepció:

    a) Paper: es preparen per a la seva introducció en els escàners, extraient qualsevol element de subjecció i es sotmeten al Procéso de Digitalització.
    b) Digital: es sotmeten a un Sistema de Classificació.

    Capturem de forma automàtica les dades rellevants de la factura com el CIF, raó social, imports, línies de detall, número de comanda i qualsevol altra informació que requereixi el client.

    Les factures es sotmeten a un procés de verificació exhaustiu per detectar possibles incidències en les etapes prèvies i corretgir-les en el mateix moment. D’aquesta manera, s’aporta un valor afegit que permet adaptar-ho a l’operativa de cada empresa.

    Es prepara tota la informació processada per a la seva incorporació al sistema comptable o gestor documental, facilitant les imatges així com els fitxers d’índex amb la informació associada per ésser localitzada ràpidament.

    Els arxius digitals es posen a disposició del client en modalitat cloud (núvol o internet) per facilitar la seva consulta posterior des de qualsevol dispositiu.

    Inici immediat, pagament per factura gestionada i sense costos d’inversió d’equips ni aplicacions informàtiques

    BENEFICIS

    •  Disminuïrà el cicle de tractament i gestió de les factures
    •  Més eficiència i immediatesa a la informació
    •  Estalviarà en un promig d’un 60% en els costos
    •  Reduïrà de forma dràstica les incidències en el procés
    •  Augmentarà la productivitat en temps i recursos dedicats

    AVANTATGES

    • Inversió zero euros
    • Disponibilitat immediata a la informació
    • Servei ininterromput
    • Capacitat d’assolir l’increment de volúm sense impactar en la seva activitat principal