Digitalització d’Albarans

    Solicita más información

    KERNEL DOC, S.L., responsable del tratamiento, tratará tus datos con la finalidad de dar respuesta a tu consulta o petición. Puedes acceder, rectificar y suprimir tus datos, así como ejercer otros derechos consultando la información adicional y detallada sobre protección de datos en nuestra Política de Privacidad.

    Gestió d’Albarans

    Servei de gestió i tractament integral d’Albarans d’Entrega independentment del seu origen: paper o digital.

    Un albarà és el document que acredita el lliurament de productes o serveis relacionats amb una comanda. És de molta importància, detectar qualevol incidència abans d’entrar en el procéso de facturació.

    Todos los albaranes recibidos son procesados inmediatamente y se realizan tratamientos diferentes en función de su formato de recepción:

    a) Paper: es preparen per a la seva introducció als escàner, extraient qualsevol element de subjecció i es sotemeten al Procés de Digitalització.
    b) Digital: es sotmeten a un Sistema de Classificació.

    Capturem de forma automàtica les dades rellevants de l’albarà com el número de comanda, CIF, data i altra informació que requereixi el client.

    Els albarans es sotmeten a un procés de verificació exhaustiu (duplicitat, pèrdues, mal estat o altres), permetent gestionar les incidències en el moment de rebre l’albarà i corretgir els errors detectats.

    Es prepara tota la informació processada per a la seva incorporació al sistema comptable o gestor documental facilitant el detall de les imatges així com els seus fitxer d’índex amb la informació associada per a ésser localitzada de forma immediata.

    Els arxius digitales es posen a disposició del client en modalitat cloud (núvol o internet) per a facilitar la seva consulta posterior des de qualsevol dispositiu.

    “Començi de forma immediata, pagament per albarà gestionat i sense costos d’inversió d’equips ni aplicacions informàtiques”

    BENEFICIS

    • Disminuïrá el cicle de tractament i gestió dels albarans
    • Més eficiència i immediatesa en la informació
    • Estalviarà en un promig d’un 60% en los costos
    • Reudïra de forma dràstica les incidències en el procés
    • Augmentarà la productivitat en temps i recursos dedicats

    AVANTATGES

    • Inversió zero euros
    • Disponibilitat de la informació de forma immediata
    • Servei ininterromput
    • Capacitat d’assolir l’increment de volum sense impactar en la seva activitat principal